miercuri, 20 mai 2009

raspiua

Poate nu sunt chiar atat de batrana....
Am franturi de amintiri de pe vremea aia, chiar daca aveam 5 ani la revolutie.... oamenii care luau benzina pe bonuri, cum tata dadea bonuri pe sub mana in schimb pentru mancare:salam de sibiu, banane, portocale, ciocolata, o camasa mai frumoasa, o bluza "de ocazie" pentru mama, o sticla de suc...
Mai tin minte cozile la orice: paine, mancare, benzina, drumurile spre mare cu Dacia plina de bagaje, drumuri care durau cateva ore, pentru ca plecam cu jumatate din rude, iar la fiecare popas, aveau grija sa scoata masa si scaunele pliante, cafeluta, noua ne dadeau ceai din termos si prajituri facute special pentru plecare (sa nu moara copiii de foame).
Eu, fiind cea mai mica, ma strecuram cel mai bine printre ei.Reuseam sa scap chiar si din "curtea' facuta in campingul din Mamaia, unde mergeam cu corturile, si unde ai mei faceau "cartierul general", adica puneau intre corturile noastre gardulet, tocmai ca sa nu ma pierd....si reuseam de fiecare data....
Dar sa nu ne indepartam de subiect....M-am jucat si eu leapsa, ratele si vanatorii, flori, fete si baieti, am completat si eu oracole....deci cred ca am sa merg vineri seara la raspiua.

Niciun comentariu: